?

Log in

No account? Create an account
 
 
06 April 2007 @ 11:17 am
In Which Skyblue Shamelessly Begs for Prezzies  
Sooooo... my birfday is on Sunday, and I'd dearly love to receive Fry/Laurie slashy goodness, of the RPS variety or any of their fictional incarnations - Tony/Control, Jeeves/Wooster, George/Melchett, etc. Any fic length is fine, from drabble to epic, art is wonderful too, and the pornier, the better! I realize this is quite short notice, so I will happily accept belated gifts... *bats eyelashes enticingly*

In other news, I'm going to be signing up for the kink/cliché multi-fandom challenge, and I'm going to try to write Fry/Laurie RPS, a first for me! msliz4857, zekkass, and cosmicwaffles have already signed up (forgive me if you've signed up and I missed you); anyone else on my f-list want to join us and carry the banner of Fry/Laurieness? It seems to be a very low-key type of challenge, so it shouldn't be too stressful.

Finally, because it looked like an awful lot of fun, and I'm bored at work too, I'm ganking from notpoetry the idea of playing Marry Fuck Kill via LJ. The rules: the marriage is sexless, the fucking is a one-night stand, and the kill, well, that's pretty self-explanatory. So:

Bertie Wooster, Gregory House, Hugh Laurie.

GO!
 
 
Where am I?: work, boo.
How do I feel?: restlessrestless
What do I hear?: Bob Marley on radioparadise.com
 
 
 
Fluffy: H/W blowjobflufshepherd on April 7th, 2007 01:42 pm (UTC)
Hmmm. Marry Jonathan, because I think he was the most adorable, fuck Andrew, because he so desperately needs to get some, and kill Warren because of what he did to Tara. *hates*

I think I remember you said you watched Firefly, so: Simon, Mal, Jayne.
Sky: [firefly] Jayne hatskyblue_reverie on April 8th, 2007 06:43 am (UTC)
Oooh, tough one! Let's see, fuck Jayne, because he is HOT and he'd be awesome in bed, marry Simon because he's sweet and it's handy to have a doctor around, and, sorry Mal, you've gotta go!

Sticking with the firefly theme: Zoe, Wash, Kaylee.

p.s. iconlove! what ep is that from?
Fluffy: house/wilsonflufshepherd on April 8th, 2007 03:00 pm (UTC)
Aw! I'd marry Wash, hands down. I guess I'd fuck Kaylee, because I could never bring myself to killing her. So, that leaves Zoe to be killed.

Okay, for you: Harpo, Chico, Groucho.

The icon's from the episode where House is in a wheelchair. I forget what it's called. I love the icon, though.
Fluffy: house/balloonflufshepherd on April 8th, 2007 03:09 pm (UTC)
Also: HAPPY BIRTHDAY!

I hope you don't mind if your pressie is a bit late. I just haven't had time to write anything. But, I will!

*birthday hugs and virtual!cupcakes*
Sky: [j&w] jeeves wins!skyblue_reverie on April 8th, 2007 06:55 pm (UTC)
Aww, thank you, my dear! No worries on the prezzie at all. Whenever you get to it is just fine. Yay virtual cupcakes! *eats a cupcake, hugs you back*

Hee, Harpo, Groucho, Chico eh? I'm not that familiar with the Marx Brothers so I had to get some help on this one from msliz4857, so I'm following her advice, hope you don't mind.

Kill Chico, 'cause he's just meh. Fuck Groucho because at least there'd be humor. Marry Harpo because he's mute and you could just take the squeaker out of his horn. :D

Okay, so, again on msliz's recommendation, back to you with Seymour, Audrey (the girl, not the plant), and the Dentist from Little Shop of Horrors. :D
Fluffy: sunglassesflufshepherd on April 8th, 2007 09:06 pm (UTC)
First: LOL @ your icon. It made me snort. *g*

Second, I totally recommend the Marx Brothers to you. Definitely watch them if you ever get the chance.

Definitely kill Audrey because of that voice and 'cause she irritated me. Fuck the Dentist because that'd probably be kinky and pretty fun, and marry Seymour.

Back to Firefly/Serenity: Mrs. Reynolds, Mr. Universe's wife, and the Operator from Serenity.

Hope you're having a nice birthday!
Sky: [j&w] jeeves wins!skyblue_reverie on April 10th, 2007 02:36 pm (UTC)
Heee, glad you like the icon. :D So true, isn't it?

Hmm, you know, you've stumped me! I can't remember who the Operator is. Did you mean the Operative? You'll have to help me out. I'll prolly fuck YoSaffBridge, though, because OMG HOT.

I had a lovely birthday, hon, thanks. :)
Fluffy: Cameron LOLflufshepherd on April 10th, 2007 07:15 pm (UTC)
That is the truest icon ever. Placing second may be the one I'm using.

Whoops. Yeah, I meant the Operative. I knew 'Operator' didn't sound right, but that was all my brain supplied me with. I know what you mean about YoSaffBridge. She has very big bubbies. ;-D

Very good to hear you had a lovely birthday!
Sky: [firefly] Jayne hatskyblue_reverie on April 10th, 2007 11:46 pm (UTC)
Heh, yes, your icon is quite true also.

Okay, then I'll marry the Operative, because he'd be a great protector, and kill the creepy fembot. Definitely fuck YoSaffBridge. Ha, yes on the big bubbies. :D

Yay for birthdays!